תעשיית המוסיקה השתנתה בצורה דרמטית בעקבות מהפכת האינטרנט ותוכנות שיתוף הקבצים. תעשייה המוסיקה פעלה במהירות להגבלת התופעה, הן במישור המשפטי והן במישור הטכנולוגי, ולצד זאת יצרה אפיקי הכנסות דיגיטליים חדשים, המגלגלים מיליארדי דולרים בעולם, כמו גם התפתחותם של מודלים חדשים מבוססי תשלום חודשי להפצה דיגיטאלית מורשית של מוסיקה, וחברות סטארט אפ המפתחות טכנולוגיות חדשות בתחום זה. תמורות אלה מצריכות היכרות עמוקה עם השינויים הרבים בתעשייה מתפתחת זו.
עו"ד ברוק שימש במשך שש שנים כיועץ המשפטי בחברת התקליטים המובילה בארץ – הליקון, המייצגת בישראל את תאגידי הענק UNIVERSAL ו- EMI . במסגרת זו, ליווה עו"ד ברוק משפטית את בכירי האמנים והיוצרים בישראל, בליווי משפטי ובעריכת הסכמים שונים, בניהול משא ומתן, ובייעוץ עסקי בפרויקטים פורצי דרך בתעשייה.
עו"ד ברוק הינו מוזיקאי בעצמו, והוא בעל ניסיון עשיר ורב שנים בתעשיית המוסיקה והבידור בישראל ובאנגליה: כקלידן להקת "שפיות זמנית", עימה הוציא שני אלבומים והופיע במאות הופעות חיות ובטלויזיה, ממועדונים מיתולוגיים דוגמת רוקסן והלוגוס ועד לאמפי-פארקים הגדולים בארץ; ובמסגרת פעילות מוסיקלית ענפה שניהל במשך מספר שנים באנגליה, שם זכתה להקתו, Coppernine, במקום הראשון בתחרות של חברת התקליטים Mercury Records, והופיעה לצד להקת ה- Cranberries ב- National Exhibition Centre (N.E.C.), ולצד להקות ואמנים דוגמת ו- Coldplay, ו- David Grey במועדון הג'אז הנודע Ronnie Scott's.
עו"ד ברוק משמש כמרצה, בין היתר, במכללת BPM למוסיקה, סאונד והפקה, בנושאים: זכויות יוצרים; תעשיית המוזיקה; מוזיקה וטכנולוגיה. כמו כן משמש כחבר בועדה המייעצת לחממה של בי"ס רימון, והוזמן להרצות על תעשיית המוזיקה במסגרת כנסים בינלאומיים באירופה.
נשמח לסייע במגוון נושאים הקשורים לתעשיית המוזיקה: הסכמי הקלטה, הסכמי ניהול, הסכמי "360", הסכמי מו"לות, הסכמי הפצה, הסכמי להקה, הסכמי סינכרוניזציה, הסכמי לייסנסינג, חברות סטארט אפ ואפליקציות בתחום המוסיקה.